onsdag, december 28, 2016

Julen 2016.

Vilken fin jul jag har haft och jag som inte tycker att julen är någon höjdare alls egentligen. Men jag börjar nog faktiskt ändra mig.
Vi firade julen hos pappa med familjen där, Cec, farmor, farfar, Kerstin och sen kom Hilma och August med flickvän en sväng också.
Massa god mat och efterrätt, julklappsleken och ytterligare en rolig lek. Lite bildvisning från tidigare år och mycket skratt.

Lite julklappar blev det också, lite pengar, en parfym, en babywatch, lite bebiskläder och lite annat smått.

På juldagen var vi hos mamma på middag och hon bjöd som tur var inte på julmat. Blev lite julklappar där med, biljetter till Hair på Göteborgs operan, men det visste jag redan för det var bokat sen innan, ett par fleecetofflor, lite annat smått och lite stickat till bebisen från min mommo.

Och idag var det över med ledigheten för den här gången och dags för lite jobb igen. Vaknade upp med jätteont i halsen och hosta men pallrade mig iväg till jobbet och fick gjort allt som behövde göras inför kommande vecka..
Så imorgon och på fredag är det jag som stannar hemma och sjukanmäler mig.

Ska stoppa i mig en alvedon och sen lägga mig tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar