lördag, december 17, 2016

Oroligt..

Har inte känt så mycket av våran kotte i magen alls, men lite grann då och då. Emil tror ju sig ha känt en gång och jag har sett en gång utanpå magen.
Men så igår kände jag i princip ingenting alls på hela dagen och kvällen och idag på morgonen innan jag gick upp ur sängen kände jag ingenting heller, trots att jag provade ligga på sidan och till och med på magen. Känner mig och har känt mig ganska så orolig i perioder att kotten inte lever mer.
Funderade över om jag skulle ringa till förlossningen och bli lite lugnad. Men så efter frukosten när jag satt tillbakalutad i soffan både kände och såg jag att kotten rörde på sig. Så nu känner jag mig lugnare igen.
Men kan fortfarande inte riktigt släppa känslan att något skulle vara fel.. Men barnmorskan på tisdag så då kanske jag kan få ordning på mina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar