lördag, januari 14, 2017

Barnmorskan..

Var hos barnmorskan i onsdags. Lyssnade på bebis fina hjärtljud, mätte magen och lämnade lite blodprov. Fy fasen för blodprov, kommer nog aldrig vänja mig. Allt såg fint ut både med mig och bebis.
Hon började fråga om förlossning och jag tycker det känns jobbigt så jag grät lite grann, lite tror jag var hormoner och att hon frågade. För tänker jag på det nu efteråt känns det inte alls så farligt. Bortsett från att jag helt enkelt inte gillar sjukhus och har svårt för blod och när det gör ont. Tror jag är rädd för att svimma för att det gör ont, det har ju hänt innan.
Fick låna hem en bok och en dvd som jag ska titta på och sen skulle jag läsa igenom på 1177.

Tänker att jag ska försöka att inte oroa mig. Har en del annat jag behöver tänka på istället faktiskt, som också känns betydligt roligare meb också lite jobbigare tex. försäkringskassan..

Nu ska jag fixa lite mat här hemma och sen se om jag kan få gjort något mer idag. Är så himla trött jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar