onsdag, augusti 09, 2017

Jag skrev ju häromkvällen och den kvällen/natten blev bara värre. Hon vaknade varje timme. Sov mellan 23-00.30, var vaken till 3. Å sov till 6, flyttade över henne till våran säng och hon sov till 8. Jag var frustrerad, ledsen, ville slita mitt hår och bara lämna huset.
Igår natt var jag uppe sju gånger med henne. Hon vaknade ungefär varje timme hela natten. Men Emil hade sagt till mig på dagen att försöka tänka att jag inte behöver göra något dagen efter, att det inte gör något att det är mitt i natten och att jag inte sover. Dwr hjälpte faktiskt och jag kände mig mindre stressad. Och Emil slapp höra mitt suckande och mumlande.

Igår sov hon 21-01. Sen var det nästan varje timme efter det fram till 5.30 imorse när jag flyttade över henne till mig. Sen sov hon fram till 8.30, utan mat ska tilläggas.

Idag har vi inga planer alls och jag hade tänkt att jag skulle skita i alla måsten och sova när hon sov idag. Jag kunde inte somna..

Nu ska vi klä på oss och gå ut med hundarna, och hoppas att det inte kommer regn igen. Och hoppas Lova kan sova en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar