söndag, augusti 06, 2017

Det här med sömn.

Lova som alltid, sen hon föddes oftast bara vaknat en gång varje natt mellan 2-4 nånting och sen vid 5-snåret och då fått komma över i våran säng.
Hon har sedan ungefär två veckor tillbaka börjat vakna varannan eller till och med varje timme hela natten igenom. Från läggningen runt 21-22. Det är otroligt frustrerande och ingenting annat än bröstet fungerar. Vissa nätter vill jag bara klä på mig och lämna allting. Men på något sätt så orkar en alltid lite till. Som jag har svurit och suckat åt det här lilla barnet de senaste veckorna.
Men det kanske är såhär det är att ha en bebis och allt innan har bara varit "lyx".

Jag försöker tänka att det inte är för alltid. Att det går över..

Nu matar jag Lova för andrs gången sen hon somnade för kvällen vid 20.30 och klockan är ca 22.45 nu. Antar att det kommer bli en låång natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar