måndag, april 09, 2018

Liten sjukling

Den här måndagen blev inte alls som jag hade tänkt mig.
Hämtade över Lova till våran säng vid sex imorse, tyckte hon var lite varm men vi somnade om. Vaknade vid åtta igen och hon var fortfarande lite varm men ändå som vanligt. Efter frukosten klädde vi på oss för en promenad och för att hon skulle sova en stund.
Planen var ÖF på eftermiddagen. Men den planen fick vi snabbt slå bort när det visade sig att hon hade 39,4 i feber innan lunchen.

Nu har hon precis vaknat efter att ha sovit två timmar på mig i soffan. Hon somnade dessutom helt själv, bara minuter efter jag lagt mig i soffan, det händer aldrig.

Vi ska titta till risgrynsgröten i ugnen och jag ska fundera på om jag vågar åka iväg och träna ikväll, med min svägerska som har magsjuka barn hemma.
Om inte annat hae jag gått en långpromenad och gjort lite övningar på vardagsrumsgolvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar