söndag, januari 06, 2008

Längesen.

20.47

läste mitt senaste inlägg, från juldagen. det är nån vecka sen, jag har inte haft något att skriva. och nu när jag väl sitter här så inser jag att jag fortfarande inte har så mycket att skriva. det händer inte så särskilt mycket i mitt liv just nu.
jag har en sak att säga och det är väl att allt blir som vanligt nu igen. med det menar jag att helgerna är slut och och ingen mer lyx med flera lediga dagar och ännu mer Emil. nu blir det bara sådär sällan igen.

helgen har dock varit väldigt bra, åkte hem till Emil i torsdags kväll och åkte hem idag. vi har väl inte gjort så mycket (som vanligt, antar jag). men enligt mig spelar det inte så stor roll heller, huvudsaken är att man är tillsammans och trivs med det. vi har gosat och sovit mycket.
idag var vi på dop, Emils systerdotter. det var trevligt och inte så mycket mer än det.
och nu sitter jag här, mår lite illa och har hemsk huvudvärk. den vanliga söndags ångesten antar jag.

men ska ta å göra mig nattklar nu och sen krypa till kojs.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar