måndag, april 20, 2009

dagen med stort F.

19.19

jo som sagt, det är min födelsedag idag. nu blir jag 22. det är fortfarande något pirrigt i att fylla år, ungefär som när man var 5 eller något. men det är ju vanlig dag ändå.

dagen har som sagt mest varit som en vanlig måndag. den har hur som helst bjudit på massa sol. gymmet på förmiddagen (och jag skäms för att jag är lat som aldrig orkar åka dit. jag skyller på att det är långt dit). det var bra idag och jag tycker ju verkligen om det. kvinnohälsovården efter det och nytt recept. (och jag hatar BMI, verkligen hatar, för enligt det så ligger jag näst intill fetma och jag är ta mig fan inte fet, jag har väl lagt på mig lite men inte så). sen har jag tvättat av min bil och gått en promenad.

snart blir det äpplepaj med vaniljglass.

har förresten fått lite presenter med.
- stegräknare av Emil. så nu är jag verkligen på G känns det som, det är roligare att promenera nu.
- ett hjärta i guld till mitt halsband av mamma. och en stegräknare till, vet inte vad jag ska göra med den än.
mer har jag inte fått, än. många sms och ringningar också.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du inte vill gå upp halv 5! Det hade jag inte heller pallat :)

    Grattis i efterskott förretsen!

    SvaraRadera