torsdag, april 09, 2009

look in the mirror and keep on shining.

20.14

sitter i soffan och det blir inte mer idag nu. känner mig återigen inte helt okej, återigen så har jag ont i halsen. och jag har jobb hela helgen, vilket jag inte ser fram emot särksilt mycket alls. det enda är väl att det blir en del pengar.

har haft ett par jättebra dagar. syster var här från måndag till onsdags, därav dålig uppdatering. mötte upp henne i Borås i måndags och gick i lite affärer. hemma igen var vi ute i skogen, och hade senda allmänn frosseri-kväll med allt man kan tänka sig. tisdagen var vi nere i Ullared, redan vif halv 9 på morgonen. fick med mig en hel del välbehövliga saker hem och även tre fotoalbum. var tvugna att sova lite när vi kom hem och sen blev det promenad. även den kvällen vart det massa gott och två dansfilmer, "Step Up" och "Step Up 2 the Streets". mycket bra filmer och vi ville bara dansa.

idag kan jag väl inte påstå att det hänt så särskilt mycket. det blev promenad i förmiddags, sovit lite i soffan, dammsugit och grejat lite. efter middagen blev det en lite promenad ut igen. och det är banne mig VÅR! nu.

nu blir det lite tv och om ett tag blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar