tisdag, april 14, 2009

just a ordinary tuesday.

17.47

sitter och väntar på att få åka iväg till yogan. och just nu går tiden väldigt långsamt, men känns inte som det är någon mening att göra något heller.

dagen ahr gått fort och känns som jag har fått gjort rätt så mycket saker idag. promenad på förmiddagen, bytte lite sängkläder (Helmer hade gått i sängen med leriga tassar), städade toaletten, dammsög och tokade golvet i köket. tog en stund ute i solen med en bok. sen bytte jag och Emil däck på min lilla skrutt, bytte en lampa och kikade på lite andra grejer inför besiktningen, såg bland annat att jag hade ett stort hål i avgasröret. sen vart det nån timme till ute i solen. sen blev det middag.

imorgon är det möte på jobbet. och såg att jobbet hade ringt idag på eftermiddagen, men såg det sent, dem ville väl att jag skulle jobba. men det får bli gymmet imorgon.

nu yoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar