söndag, april 05, 2009

ensam söndagkväll.

20.47

sitter/halvligger i soffan och slötittar på wipeout. känner mig rätt så trött. Emil är inte hemma ikväll, han har åkt upp till sin syster igen och kommer väl tillbaka på tisdagkväll eller onsdag.
idag har vi haft lite påskpyssel och jag har både gjort påskris och en dörrkrans. har även varit och hämtat en bil (inte min). och det vart rester till middag idag och jag har bakat en kärleksmums.

imorgon kommer min älskade syster. och förgyller och slår ihjäl ett par dagar med mig. det ska bli grymt roligt och som sagt pojkvänsfritt (det behövs faktiskt ibland). och vi kan prata ostört om allt möjligt.

ska ut en sväng med Helmer och kissa honom nu. även se om jag kan få in katten till kvällen, har inte sett till henne på hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar