måndag, april 04, 2011

Härliga helg och solig måndag.

21.06


Helgen har varit riktigt, riktigt bra. Hämtade upp syster i fredags efter jobbet och sen har vi hängt ihop hela helgen. Lite shoppingrunda i Jkpg i lördags. Kvällen bjöd på Hoffmaestro, det kan ha varit det bästa livebandet jag har sett och det var ett jäkla drag. Söndagen var som sig bör, slö och trött. Men mådde hyfsat bra ändå. Awsome helg, hur som helst.

Saknar henne redan. Tur det inte är så länge tills vi ses igen <3.




Idag vaknade jag med ont i halsen, skippade träningen och sov en timme till. Morgonen var grå och trist och för att liva upp lite drog jag på mig mina nya röda Converse. Framåt dagen blev det faktiskt solsken och fint väder, så kanske det hjälpte ändå. Har haft sjukt ont i min fot idag. Tog i alla fall en promenad i det fina vädret när jag kom hem. Testade ett nytt recept och bakade Mintbrownies. Har fixat middag och tömt tvättkorgen lite grann idag också.


Imorgon blir det förhoppningsvis lite morgonträning. Det blir jobb och sen en sväng till doktorn. Recept på allergimedicin och kolla upp min onda fot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar