onsdag, april 20, 2011

Min Dag!

20.02

För det är ingen vanlig dag, det är min födelsedag. Hurra, hurra!

Började min dag med lite paket i sängen (en ny klocka och en DVD-box), lite pussar och en sväng till gymmet. Bra start på dagen! Iväg till jobbet för ett par timmar och kompade ut en stund tidigare. Blev en sväng ner på stan, några ärenden och ett par nya jeans och ett linne rikare. Tog en promenad i både sol och lite regndroppar när jag kom hem. Fått lite sms och lite trevliga ringningar :)

Har ganska så nyss ätit middag, busat runt lite i trädgården med hunden, bakat en kaka och plockat fram tårtan/kakan/pajen jag bakade igår. Key Lime Pie. Med grädde och hallon till. Mums!

Torsdag imorgon och efter det väntar långhelg. Ska bli himlans skönt faktiskt. Ska kompa ut lite tidigare imorgon också, minst en timme.

Nu blir det tv resten av kvällen och tårta.

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott får man säga :)

    Tack så mycket! Ja de blev ganska stor skillnad. Vi målade de nästan direkt vi flyttat in för vi klarade inte av de hemska kaklet som va. Och sen dess har vi varit väldigt nöjda!
    Nu ska vi dock få nytt kök nästa vecka så då blir de till o riva ner och få nytt kakel vilket ska bli underbart :) Men måla kaklet är ett hett tips och du vill ha en köksförvandling till de bättre ;) kram

    SvaraRadera