tisdag, april 05, 2011

Tisdagkväll.

21.54

Blev ingen träning imorse, var helt galet trött och hade ont i halsen. Har fått en stor förkylningsblåsa på tungan också, härligt värre. Det blev träning i eftermiddags istället, när halsontet hade släppt.

Doktorn efter jobbet idag. Kan hämta ut allergimediciner nu och foten den ska röntgas. Hon visste inte alls vad det kunde vara för fel och för att utesluta allt så blir det röntgen. Jag vill kunna gå ordentligt och kunna gå långpromenader.

Verkar som att de förlänger jobbet till sista juni nu. Sen troligtvis till höstterminens början. Blir lite lätt irriterad, varför gjorde dem inte det från början istället. Jag är otroligt kluven också. Har ju sökt ett annat jobb och hoppas jag får det, samtidigt som jag vill vara kvar där jag är nu. Fast samtidigt går det inte heller eftersom det är alldeles för lite timmar. Jobbigt är det.

Nu blir det sängen. Lite senare än det var tänkt, som vanligt. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar