söndag, augusti 14, 2011

Do you ever feel, feel so paper thin. Like a house of cards, one blow from caving in?

01.43

Mitt i natten. Är nog rätt så ensam om att vara vaken här omkring. Tiden rann iväg när jag pysslade med datorn och kikade på film. Väntar på att mina skivor ska bli klara nu så jag kan krypa i säng. Är ensam hemma ikväll, Emil är i Göteborg med kompisarna, har varit på Liseberg, går på krogen och sover på hotell.


Jag började dagen med sovmorgon och sen har jag varit otroligt effektiv och fått en hel del gjort. Gräsmattan är klippt och återvinningen är släng bland annat. Har ätit lite kladdkaka och druckit rosé med fanta. Har varit sugen på att gå ut ikväll, synd man inte har fler vänner. 


Emil kommer hem imorgon någon gång vid lunch skulle jag tro. Jag ska nog ställa klockan, vill inte sova bort hela dagen och jag vill kunna somna imorgon kväll. Har lite grejer som jag ska fixa imorgon, som jag inte gjorde idag. Det beror lite på väder och vind. Är det fint väder är det bäst att passa på att vara ute. 


Tänk att jag redan saknar Emil, har inte ens gått ett dygn <3.


Nu är det sängen som gäller. Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar