onsdag, augusti 17, 2011

Onsdag.

21.42

Mitten på veckan nu och jag har redan jobbat en och en halv vecka efter semestern redan. Det bara rullar på i en väldig fart.

Den här veckan har jag haft och har lite att pyssla med också. Har tränat. Träffade Julia idag efter jobbet för en lunch, lite catch-up och en runda på stan. Mycket trevligt, var riktigt längesen. Handlat lite inför helgens tripp ner till Vallåkra med syster. Har tvättat och håller på med en sista maskin nu, ska inte glömma hänga upp innan jag kryper i säng bara. 

Imorgon är det jobb som vanligt. Sen eftermiddag så är det äntligen dags att göra något åt barret, nu är det bara rent för jävligt. Däremellan ska jag hinna med några ärenden och eventuellt simma om det finns lite tid över. 

Fick reda på idag att jag ska gå på arbetsintervju nästa tisdag. Heltidsjobb, fast tjänst. Nu är det bara att hålla tummarna.

Alldeles snart dags för sängen. Hänga tvätten och packa ihop mig lite inför imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar