onsdag, augusti 31, 2011

Mycket i skallen.

21.19

Är redan helt galet trött. Det är mycket i huvudet nu. Mycket på jobbet. Jag fick ju ett nytt jobb på en förskola men innan jag får/kan börja där så ska jag vara köksföreståndare på mitt nuvarande jobb tills den nya chefen kan börja. Ja, det är så himla rörigt alltihop.  
Ska fixa alla beställningar och få köket att gå runt helt enkelt. Fick en endaste dag på mig att lära mig beställa och allt sånt. Det har varit så mycket tårar. Ett tag trodde jag aldrig att jag skulle klara av det, nu får jag lite hjälp i alla fall. Efter att jag sagt ifrån ordentligt. 

Nog om det. Har tråkigt nog en jävla massa eksem nu och det gör mig tokig. Inte bara händerna nu, det är värst där, utan lite överallt på kroppen och vad det kliar. Har läkartid på fredag. Hoppas på någon sorts mirakelkräm :P

Har kommit igång med spinning nu också. Kört två dagar i veckan. Har tröttnat lite på gymmet nu. Känns kul med något annat.

Var på besiktning igår, fyra 2:or på den. Jäkla skitbil.

Jag längtar efter helg. Det är ovant att jobba heltid och jag är helt slut när jag kommer hem. Utöver jobbet så finns det massor av saker en måste göra också. Äntligen en helg när både jag och E är hemma tillsammans. Det har inte hänt på tre helger. Inga större planer förutom ett biobesök.

Nu är det dags att börja tänka på sängen. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar