söndag, december 04, 2011

Andra advent.

20.16

Andra advent och vädret verkar fortfarande inte förstå att det är december och att det borde ha kommit, i alla fall, lite snö.

Vi har varit iväg på julpyssel kombinerat med kalas för T idag. Jag var inte det minst sugen på julpyssel, men med en smula fusk så blev det en dörrkrans gjord. Riktigt nöjd med den faktiskt. Väl hemma igen så har jag bakat lite småkakor, för att ha något att göra och för att slippa städa kan tänkas. 

Det här är dagens verk. Lite dålig bild då det var mörk ute när jag fotade.

Helgen har varit bra. Än så länge ingen söndagsångest heller, vilket uppskattas. I fredags körde jag ett pass bodypump och på det så blev det bowling med älsk. Roligt att göra nåt kul tillsammans då och då. Efter det så var jag rätt mör. Lördagen blev det en sväng för presenthandling och sen blev det bara lite småplock hemma. Var ju regn och rusk mer eller mindre hela dagen.

Håller annars på att plöjer igenom en hel hög med tidningar. Har inte hunnit läsa dem innan nästa har trillat ner i brevlådan. Nu blir det nog lite mer tidningsläsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar