fredag, december 30, 2011

Fredag.

23.28

Har varit ledig från jobbet idag. Otroligt skönt. Det blev tio timmars sömn inatt och sovmorgon imorse. Tänk att det redan är årets näst sista dag, det är svårt att förstå. Kanske ska ta och snickra ihop en liten års-sammanfattning. Det är så mycket roligt som händer på ett år och det vore roligt att ha och titta tillbaka på och minnas.

Vi har varit iväg och inhandlat mat och annat inför morgondagens nyårsmiddag idag. La mig i soffan när vi kom hem och tog mig en liten powernap på eftermiddagen. Har med andra ord inte fått mycket gjort idag alls, men vad gör det egentligen. Jag har gjort efterrätten tills imorgon i alla fall, det är alltid något.


Imorgon blir det i alla fall nyårsstädning. Jag önskar att jag var en sån person som kunde hålla det rent och snyggt jämt. Tyvärr är jag inte sådan, men jag jobbar absolut på det. Ska förbereda för kvällens middag också. Ett par av Emils kompisar kommer hit. Lite trist att jag blir ensam tjej dock, men det blir nog bra.


Ska fundera på sängen nu. Har lite huvudvärk, som jag haft mer eller mindre varje dag den här veckan. Jobbigt.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Ja, dom är riiiktigt fina. :D

    SvaraRadera