torsdag, december 15, 2011

Fortfarande grått och regn.

20.50

Blir väldigt lite bloggande här, orkar aldrig plocka upp min sega dator, tiden går så fort och annat går före.

Förra helgen blev det en tripp till Borås för att möta upp syster. Handlade julklappar och nu är dem i princip färdiga, eventuellt lite småplock kvar. Följde med hem till pappahuset, fick lite pappamat och en utgång med syster. Alltid lika trevligt. Nu ser jag inte dem förrän efter jul/nyår någon gång. Bara syster.

Den här veckan har gått i ett. Redan fredag imorgon. Har känt mig lite ur form ett par dagar och kanske inte gjort så mycket hemma som jag egentligen borde. Var jättetaggad på spinning ikväll. Blev ju ingen träning i måndags, då var det halsont. För få anmälda så inställt och jag fick en ovanligt lång kväll. Gjorde lite julkola istället.

I helgen blir det nog en sväng till Jönköping för det sista i julklappsväg. Tillsammans med alla andra kanske? Söndag blir det kalas (igen).
Imorgon troligtvis ett bodypump-pass.

Nu, lite småpyssel och snart sängen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar