söndag, april 15, 2012

En riktigt fin helg.

19.56

Har haft en jättebra helg. Lördagen var supermysig, träffade syster i Borås, blev lite shopping och sen lunch+fika i flera timmar med en massa prat medans regnet öste ner utanför. Hur mysigt som helst, vid fyra var det hemgång för oss båda.

Kvällen bjöd på trevlig middag hos Emils kollega, cyklade hemåt vid elva och sen somnade jag i soffan.

Imorse tog jag mig en välbehövlig sovmorgon, Emil åkte iväg. Åt frukost och grejade lite innan det blev en långpromenad med Helmer. Sen blev det lite pyssel och dammsugning.

Använde mina nya skor som jag köpte igår, riktigt bra köp. Lite kramp men det går över. Hur som helst nöjd med mitt köp.

Imorn väntar jobb och sen en otroligt välbehövlig klippning, ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar