fredag, april 13, 2012

Lovely friday.

18.36

Fredag, härliga fredag. Är fredagstrött. Har dessutom träningsvärk i hela benen efter gårdagens cardio-fit, första passet på tre eller fyra veckor. Trodde det skulle vara helt fruktansvärt jobbigt, men det kändes helt okej.
Idag efter jobbet tog jag mig en långpromenad med hunden, riktigt skönt faktiskt.

Har lånat Emils dator en stund, medan han ligger nere i soffan och snarkar. Har äntligen fått skickat iväg min deklaration och betalat några räkningar.

Imorgon bär det av till Borås för att träffa syster. Blir nog någon runda på staden och sen fika och prata igenom allt sen vi sågs senast. Som jag längtar efter henne nu!
På kvällen blir det middag hos E's kollega, blir nog trevligt och framförallt skönt att laga mat själv.

Insåg förresten att det var en vecka sen jag skrev senast. På påskafton stack vi iväg till Elmia, gick där ett par timmar och sen blev det lite fest hos E's kompis på kvällen, med grillat och annat gott. Blev alldeles, alldeles för mycket vin, vi lekte "jag har aldrig.." som jag inte gjort sen mina ungdomsdagar och hade roliga samtal ända tills efter 3-snåret. Då vinglade vi hemåt. Söndag och måndag pysslade jag runt lite här hemma, ute regnade det mest. Mycket fin helg och gärna mer sådana.

Nu, rota i skåpen efter någon mat, eller beställa pizza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar