måndag, april 02, 2012

Måndag.

19.37

Det har varit en riktigt bra måndag. Allt gick inte precis som det skulle men på något vis så flöt det på så himla bra ändå och jag fick gjort massor. Det gillas. 
Blev dock ingen träning idag heller, tredje veckan utan träning nu. Gick i alla fall en långpromenad, riktigt kyligt idag, mössan var på igen.
Middagen var färdig när jag kom hem och jag har slängt i en maskin tvätt.

Helgen var fin. Mamma var här från fredag till lördag. Vi tog oss en promenad. Jag bjöd på finfredags-middag, canneloni med grönsaker och skaldjur och vitchokladmousse till efterrätt. Tog en sväng till Gislaved efter frukost i lördags, köpte hem lite blommor och annat smått. Har även börjat pyssla lite med decoupage, roligt att ha något att greja med.

 Mitt alldeles första verk. Riktigt nöjd och sugen på att göra mera.
Lördagkväll, Emils kompis kom hit, det bjöds på urgott grillat kött, klyftpotatis/morötter, bea och rödvin. Avslutade med film och jag somnade i Emils knä.

Jag fick förresten en cykel av mamma, i för tidig födelsedagspresent. Hennes gamla, som hon inte har använt knappt. Supernöjd känner jag mig, ska se till att provcykla den snart också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar