tisdag, oktober 16, 2012

Tisdagar är värre än måndagar.

 Bilderna tagna förrförra helgen hos mamma. Riktigt nöjd med översta bilden, önskar bara att jag kunde fått med trädtopparna och himlen också. Annars väldigt vackra höstfärger :)
 20.37

Tisdagar är morgontrötta dagar och de är lite segare än alla andra dagar i veckan. Det flöt på bra idag i alla fall och jag fick mycket gjort.

Annars är det påväg att hända spännande saker på jobbet. Renoveringen på jobbet blir nog inte av på ett tag men det kommer nog bli väldigt bra ändå. Mer kan jag inte säga just nu för jag vill inte säga för mycket. Men jag håller tummarna att det går fort nu!

Annars så längtar jag redan till helgen, jag längtar efter att få vara hemma och pyssla runt med lite av varje. 
Helgen som var har jag varit ner till Halmstad med jobbkollegor på middag och Ladies Night. Jag skippade över-sovandet och puttrade hemåt sent på kvällen. Så skönt att krypa ner bredvid min fina i sängen och vakna upp i sin egen säng på morgonen.

I flera dagar har jag tänkt att jag har haft jättemycket att skriva och berätta om men nu kommer jag inte på så värst mycket intressant alls.

Jag kämpar på med träningen. Blir tre gånger i veckan nu och promenader på det, känner mig nöjd med det. 
Tyvärr så har jag ingen som helst jävla karaktär. Jag äter alldeles för mycket sötsaker och jag kan ju inte bara ta en kaka/godis heller utan börjar jag så har jag så djävulskt svårt att sluta. Jag måste trappa ner på sötsakerna, skärpa mig helt enkelt. Jag behöver tips på vad jag ska göra.

 Nu är det dags att krypa i säng. Mitt i veckan imorgon och mycket att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar