onsdag, november 07, 2012

I mitten och bra förändringar på gång.

20.21

Jag har haft ganska så fullt upp det senaste, har varit i andra tankar och inte mått helt okej i magen. Har oroat mig för att vara gravid, har gjort test och så är inte fallet som tur är. Jag känner mig lättad över det, samtidigt som jag fortfarande lite kass i magen. Tror det är magkatarr som spökar, men har börjat med en medicinkur. Så nu hoppas jag att det blir ordning på det här.

I förra inlägget skrev jag om att det kanske skulle bli förändringar. Förändringar ska det bli och jag känner mig otroligt glad för det. Jag ska hoppa på ett grav-vikariat i skolan i Forsheda. Skönt att slippa allt gnäll och att allt möjligt stort som smått är fel och inte tillräckligt bra. Vissa kommer jag definitivt sakna men vissa andra kan jag definitivt vara utan.

Har känt mig lite rasslig i halsen i veckan och som om något är på gång. Hoppade över träningen igår och idag velade jag framåt tillbaka men bestämde mig för att inte gå. Får så otroligt dåligt samvete om jag inte kommer iväg bara.
Nu har jag bestämt mig att nu är det verkligen dags att gå ner i vikt. Det är svårt, vet inte riktigt hur jag ska göra, det får inte vara för krångligt, för då ger jag upp. Ska skippa alla kakor och allt godis en tid framöver. Äta mindre portioner, mer grönsaker och fortsätta träna. Skulle behöva någon som peppar mig och hejar på!

Nu blir det i alla fall sängen för mig. Torsdag imorgon och snart är veckan över
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar