torsdag, november 22, 2012

Inte igen. Usch & Blä!

20.22

Ingen träning idag heller, det har med andra ord inte blivit någon träning på hela veckan. Och varför? Jo ont i halsen igen. Svårt att veta om det faktiskt är någon infektion på gång, om det är väldigt torr luft på jobbet eller något annat. Känner mig inte sjuk annars, kanske lite mer trött, men det kan ju bero på mörkret och vädret. Det har i alla fall blivit promenader och fuskat med lite magövningar.
Om jag fortfarande har ont i halsen på måndag så skiter jag i det och tränar ändå. För då är det inget. Så var det bestämt.

Annars så går vågen faktiskt neråt och jag äter inget godis och inga kakor. Jag är otroligt nöjd med mig själv. Känns som att jag äter lagom mängd mat också. Det går bra nu!
Men som sagt blir det lite syndigt i helgen. Kanske kan klämma in lite träning på SPA-helgen också.

Är inte gravid heller, vilket känns fantastiskt skönt. Mår däremot fortfarande inte helt okej, mest illamående, men tror det är stress till stor del. Det känns oftast helt bra på helgen och sen kommer det lagom till en ny arbetsvecka.

Imorgon kommer äntligen min älskade syster. Som jag längtar efter henne. Har avbokat julmyset med jobbet, kände att det skulle bli lite tight om tid. Jag stannar hemma istället, går en promenad med hunden, pysslar lite och äter middag med min kärlek. 

Nu blir det "Hela Sverige Bakar", hoppas jag kan hålla mig vaken.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar