söndag, november 11, 2012

Söndagsmiddag och nöjd med mig själv.

18.50

Här hemma har vi ganska så nyss intagit en väldigt långkokad och otroligt mör Boeuf bourguignon. Den hade stått på spisen i nästan 4 timmar. Den serverades med baguett och sallad. Mycket nöjd med kvällens middag helt enkelt och kommer definitivt att göras om igen.
Bilder blev det inga eftersom vi var så snabba att lägga upp och äta det. Dessutom så är jag ingen stjärna på att fota mat heller. Skulle gärna vilja lära mig. En allmän fotokurs skulle inte var så dumt.

Inget godis eller kakor på hela den här veckan och jag känner mig såå nöjd med mig själv. Kanske verkar lite töntigt med en vecka men för mig är det bra jobbat. Jag är mycket för lördagsgodis, helggodis. Frukt har det blivit och lite sylt på kvällsmackan igår men inget annat. Det har faktiskt inte varit så jobbigt heller, trodde det skulle vara värre. Till fredagsmys blev det grönsaksstavar med dipp. Klart godkänt!
Kör helt enkelt en vecka till och den här veckan blir det fullt ös med träningen också. Hoppas på lite mindre regn så det kan bli lite mer promenader också. Regn är väl okej men att promenera i regnbyxor är ingen stor favorit alls.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar