onsdag, augusti 28, 2013

Onsdag

Jag precis stoppat i mig lite middag efter dagens träningspass. Boot camp/Tabata blev det idag, grymt jobbig men kul.
Nu ska jag bara skärpa mig med godsakerna också så kanske jag kan gå ner ett par kilo till innan semestern.

Snart är det helg igen och då kommer syrran hit för att vara här över helgen och hitta på lite kul. Hon kommer dessutom med min "nya"  bil. Äntligen säger jag bara!

Helgen som var blev riktigt bra. Fredagkvällen spenderade jag med Julia och lite annat folk i Värnamo på Värnamodagarna. Det var riktigt trevligt och alkoholfritt för min del. Hade bilen med mig. Var hemma vid ettiden då var det bums i säng.
På lördagen kom mamma förbi vid nio och jag körde vidare mot Helsingborg. Där väntade trädgårdsmässa på  Sofiero hela dagen. Var väldigt mysigt och det var fantastiskt väder. Blev lite lite honung, marmelad och lökar inhandlade bland annat.
Vi checkade in på Marina Plaza och fick ett rum med havsutsikt. Sen blev det middag på Bonasera Bonasera. Fantastisk mat, gott vin och en helt suverän efterrätt. Blev en mycket trevlig kväll, sen strosade vi hem till hotellet och det blev sängen och somnade rätt fort.
Söndagen blev det såå god frukostbuffé, med allt och mycket. Sen åkte vi mot Höganäs, blev lite shopping där. Sen vidare mot Mölle och Kullens Fyr. Väldigt vackert! Där blev det en stoor glass i solskenet. Sen vidare en bit till, till Nimis. Där fick vi gå en bit, inte så jättelångt egentligen men väldigt krånglig och brant. Det var roligt i alla fall. Sen åkte vi vidare mot Halmstad där jag skulle med tåget för att åka hem till mitt igen. Det var en riktigt bra helg!

Nu ska jag betala att par räkningar och sen är det nog jag som kryper i säng. Blev lite försent igår när vi kollade film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar