måndag, september 02, 2013

Effektiv måndag.

Idag har jag varit lite effektiv i alla fall. Från att inte ha haft lust att göra någonting alls när jag kom hem från jobbet. Men känt en hel massa måsten. Det blev först en ganska lång promenad med Helmer. Bytte sen kläder och gick ut i trädgården för att plantera lite lökar som jag köpte på trädgårdsmässa i Helsingborg. Blev en bra stund ute, skönt i luften och kul att pyssla lite ute.
Rensade upp i rosenrabatten och grävde ner alla lökar. Nu behövs det bara några stenar eller liknande att lägga längs kanten på rabatten.
Sen blev det en snabbdusch, vatten till blommorna som blivit lite bortglömda i helgen. Tvättat och hängt upp tvätten. Till slut intagit lite middag i form av rester från lördagens pizza. Ibland är rester inte så dumt faktiskt.

Kikat på tv en stund och nu ska jag krypa i säng och läsa en stund. Känner mig rätt nöjd med vad jag gjort idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar