tisdag, september 10, 2013

Dag 2 i veckan.

Har suttit i soffan sen en timme tillbaka. Är helt slut efter den här dagen. Två sjuka på jobbet idag och bara en vikarie. Lite tungt med andra ord och mycket att göra. Sen lite handling, förberedande av middag innan jag stack iväg till boxen. Väl hemma igen blev det matlagning och dusch innan jag slängde mig i soffan.

Har förresten varit riktigt duktig med att låta bli sötsaker i veckorna. Lät bli hela förra veckan, möjligt att jag slarvade lite på måndagen. I helgen unnade jag mig, men inte galet mycket. Nu har jag låtit bli både igår och idag. Det känner jag mig mycket nöjd med.

Imorgon är det bootcamp/Tabata inbokat + att jag ska försöka få lite annat gjort också. Torsdag måste jag försöka fixa födelsedagspresent till bror inför lördagens kalas. Sen är det fredag och helg.

Nu ska jag börja fundera över att krypa i säng. En person mindre imorgon med. Bara att bita ihop och försöka tänka positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar