fredag, september 27, 2013

Fredag.

Nu var det jättelängesen igen. Jag får liksom inte ro att sätta mig och skriva något och så händer det ju inte så mycket heller.

Har haft mycket på jobbet, sjuk personal och jag har också känt mig lite krasslig också men jobbat det har jag gjort. Så, mycket att göra på jobbet och saker som är nya för mig, men det är så galet dålig kommunikation så jag får liksom inte veta så mycket, utan ska lista ut saker själv. Det är svårt.
Har tränat lite mindre, ätit sämre, mer gottigt på grund av ont i halsen förra veckan. Men gått promenader har jag i alla fall gjort. Den här veckan var jag på det igen. Två pass i början på veckan och ett hårt bodypump pass ikväll innan jag tog helg. Känns riktigt bra. Nu bara lite mindre av det goda. Synd bara att det ska vara så svårt :/

Vi har även börjat renovera på övervåningen där vi ska göra ett nytt rum. Vi har hitills målat taket två gånger i vitt och rivit ner den grönblommiga vävtapeten från väggarna. Och jag bara vet att det kommer bli bra, för det kan ju faktiskt inte bli sämre.

Nu väntar en helg utan planer så vi får väl se vad som sker. Blir ju alltid något gjort ändå. Känns skönt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar