onsdag, september 24, 2014

Bättre dag..

Ibland på jobbet så tycker jag inte att jag gör så mycket annat än att tjata på folk som glömt göra det ena eller gjort nåt annat fel. Idag gick det nog lite för långt och jag ångrade mig lite efteråt, överdrev nog lite. Så nu skiter jag i det, jag bryr mig inte om att tjata mer, nu får det bara rulla på. Tror att det blir jobbigast för de i slutändan ändå!

Idag har i alla fall varit en bättre dag än igår. Fick gjort rätt så mycket, lite svårt varje.. Regnigt och grått hela dagen lång. Efter jobbet köpte jag present till Emil och sen hem igen. Fick känning på huvudvärk, men tog en rask promenad med Helmer när jag kom hem och det släppte faktiskt :) och det var uppehåll nästan hela tiden.

Nu ska jag slå in paket och fundera på om det blir Big brother eller sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar