tisdag, september 23, 2014

En lite mindre bra dag..

Jo så är det. En mindre bra dag var det idag.
1. Lasagnerna på jobbet tog alldeles för lång tid att göra
2. Tappade en glasskål i golvet så den gick i miljoner bitar och jag fick dammsuga mitt i allt.
3. Såsen tog slut, gjorde ny, tog ännu längre tid
4. När jag skulle diska tappade jag en sked full med lasagne i korridoren så det skvätte på väggarna.
Blää!

En borde få gå hem när allt går emot en totalt. Men jag ordnade upp allt och fick gjort lite nyttigt med tillslut.

Och ännu bättre blev det när jag kom hem! Blev en runda på gymmet. Har även lagat middag och tagit hand om tvätten.

Nu känner jag att jag skulle kunna gå och lägga mig faktiskt. Tror inte det dröjer så värst länge, känner mig jättetrött ikväll.

Annars räknar jag ner inför semester. 17 dagar kvar. Men det går fort, har en del planerat framöver.
Mässa & middag med mamma på fredag. Nästa fredag är det Ullared med syrran som gäller och sen är det lite grejer med jobbet också. Så det rullar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar