måndag, oktober 20, 2014

Finns det något mer..

Efter den här semestern som i och för sig bara var en vecka lång, så har jag hunnit fundera en hel del ändå. Träffat härligt folk och jag inser att jag har lust att göra något mer i livet..

Igår hade jag den värsta söndagsångesten på väldigt länge. Och det kändes inte bättre idag. Jag måste nog byta jobb, jag tycker inte det är roligt mer och det är fruktansvärt trist att vara själv hela dagarna. Men vad skulle jag göra? Kan jag nånting annat? Det måste finnas nånting annat än att stå i det trist gamla köket hela dagarna. Ska jag rädda noshörningar i Sydafrika!?

Jag har i alla fall börjat kika runt lite, just nu känns det som att jag är öppen för lite vad som helst. Kanske känns det bättre om ett par dagar/veckor, men varför nöja sig med det? Att det är bra..

Just nu känns vardagen så himla tråkig också. Kan vara semestern som sitter kvar lite i kroppen.. Men det återgår väl snart till det vanliga igen det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar