torsdag, oktober 30, 2014

Nyfriserad.

Idag var det äntligen dags för ett besök hos frisören och det var mer än välbehövligt.
Gjorde inte så mycket med håret, klippte av de slitna topparna, klippte upp lite och fixade till luggen. Kan tyvärr inte göra så mycket annat med luggen eftersom det är en virvel mitt i den. Blev hur nöjd som helst, det känns fräscht och jag är så blond sen semestern och det gjorde sig nästan ännu bättre när det blev lite klippt och tilldelat :)

Annars så blev det ingen träning idag heller, lite halsont som spökar, igen. Har bara blivit en gång den här veckan,  så imorn får det nog bli en vända till gymmet. Om det inte blir sämre vill säga.

Tycker det känns rätt så bra att vara hemma igen, efter dippen jag hade förra veckan. Har lite planer för några lördagar och ser till att planera in lite smått och gott. Då känns det rätt skönt med vardagar hemma i soffan, men det är bra att ha lite att se fram emot.

Jag är sugen på London-weekend med syster och kanske en Prag?-weekend med Emil. Samt att jag har ett ticnet presentkort som jag måste spendera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar