söndag, oktober 26, 2014

Höstdeppig..

Sen semestern har jag känt mig lite låg, semesterdepression kallar Emil det. Jag skulle nog vilja säga att det är en höstdepp. Allt känns tråkigt och grått, jobbet, hemmet, ungefär allt, det händer liksom ingenting. Allt var så enkelt på Cypern och det jobbigast var att bestämma vad man skulle äta under dagen :p
Kanske borde jag hitta mig någon hobby, men vad?!

Blev trots allt lite bättre när det blev helg. Trots att allt bara är så himla grått fortfarande. Emil tog med mig på bowling i fredags och igår hade vi hans kompisar här. Idag var det kalas i Mullsjö för L och V, men jag var inte sugen så jag bestämde mig för att inte följa med. Så jag har varit iväg med återvinning, plockat in lite utemöbler och gått en promenad. Känner mig nöjd med att ha stannat hemma. Jag känner mig dessutom på rätt så bra humör idag också.

Annars så har jag kommit igång med träningen igen efter semestern också, skulle tränat idag men halsont stoppar mig idag. Har i alla fall skrapat  ihop tre gånger den här veckan + ett antal promenader.

Imorgon är det ny vecka och nya tag. Bara att kämpa på och tro att allt snart känns som vanligt igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar