lördag, november 19, 2016

Lördag, kanske första ordentliga rörelsen och barnvagnar

Nu ikväll tyckte jag verkligen att jag kände något inifrån magen, till och med utanpå faktiskt. Nu vill jag bara att det ska hända igen och igen.

Idag har vi mest glidit omkring här hemma. Jag har försökt rensa lite i en av garderoberna där uppe och försökt vara hård med att slänga saker. Svårt när en är lite av en samlare och har svårt att slänga saker. Men det behövs nu.
Varit iväg och slängt lite återvinning också. Ibland känner en bara att det är dags att röja ordentligt och få ordning. Skulle behöva att den här helgen var en dag längre.

Imorgon är det dags för julmarknad med mamma och syster på Wapnö så då antar jag att det inte blir så mycket annat gjort alls imorgon
Det ska bli så himla mysigt att få hänga med de två en hel dag och dessutom på julmarknad. Hoppas att vädret är med oss bara.

Funderar även mycket på barnvagnar här hemma nu. Vet vilken jag helst vill ha och den är nedsatt till nästan halva priset. Igår var det stora problemet vilken färg och om vi ska köpa den och idag är frågan om vi ska ha den eller köpa/ta över något begagnat. Stora frågor här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar