söndag, november 13, 2016

Söndag.

Idag har det inte blivit mycket gjort alls i det här huset.
Jag fick så ont i magen efter att jag tagit hand om tvätten så det kändes bara som jag ville ligga raklång eller stå upp. Lite obehagligt faktiskt! Som att magen är helt spänd och hård.

Vi tog i alla fall en promenad upp på Enskällaboberg.



Sen fixade vi mat och efter det la jag mig i soffan under en filt med min bok bara. Även om jag kände att det egentligen var massor av annat jag hade kunnat göra. Men det får bli en annan dag.
Jag borde ha en lista för veckan med vad som behöver göras, för annars får jag helt enkelt inte gjort något alls. Kanske en grej om dagen eller något sådant.
Blir ju mörkt så tidigt på eftermiddagarna så det känns som det är kväll och dags att gå och lägga direkt nästan. Då är det så himla lätt att hamna i soffan, i alla fall för mig.

Imorgon är det dags för en ny vecka, vi har vikarie på jobbet så hoppas det flyter på ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar