torsdag, november 24, 2016

Vecka 23.

Torsdag idag äntligen, den här veckan har känts lång och jag känner mig rätt så trött.

Imorgon är det i alla fall fredag och dags för Ullared med syster. Ska bli då himla roligt. Lär ju vara hur mycket folk som helst, men den är skit samma och vi är inställda på det.

Har bakat fredagsfika till jobbet, ätit middag och nu halvligger jag i soffan. Tror inte jag orkar med något mer idag faktiskt, men måste lägga ihop och skära kakan ikväll också.

Hämtade ut våran nya barnvagn idag också, ja det blev faktiskt en helt ny. Hade spanat in den lite grann men kände att det var lite väl saftigt att lägga cirka 8000 på en vagn. Tittade runt på lite begagnade och så. Sen skulle jag visa mamma vilken jag ville ha och då var den nästan sänkt till nästan halva priset och då slog jag faktiskt till. Nu ska den bara monteras ihop.
Så var första grejen köpt/fixad till våran lilla bäse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar