fredag, juni 16, 2017

Fredag.



Här sitter vi. Lova sover i mitt knä och jag tittar på "Det stora tårtslaget" på on demand. Ute är det grått och regnigt. Och jag har egentligen ganska mycket annat jag behöver fixa med istället för att sitta här.

Imorgon är det bröllop, Emils pappa och hans sambo gifter sig, en bit utanför Örebro. Vi har ju en bit att åka och vi ska sova på hotell i Katrineholm, så det är en hel del saker som ska med. Särskilt eftersom vi har en liten bebis med oss också.
Ikväll är det dessutom studentfirande så vi kommer inte vara hemma ikväll heller.
Så jag borde inte sitta här, men det är ju mysigt och hon är så fin!

Igår kväll gav jag Lova lite ersättning, hon drack väl kanske 40 ml och sen ammade jag henne som vanligt tills hon somnade. La henne i sin säng vid 22.30 ungefär och hon sov vidare och jag somnade också. Strax efter 04.30 vaknar jag och är tvungen att lyssna så att Lova verkligen lever. Strax efter vaknade hon för lite mat och sen sov vi vidare till 8 i våran säng. Rätt så nöjd med det!

Nu måste jag börja ta tag i dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar