onsdag, juni 07, 2017

Någon typ av rutin, kanske.



Tre kvällar i rad har Lova varit så lätt att lägga på kvällen. Men vågat väl knappt säga något om det..
I söndags var det lite speciellt eftersom hon sov två timmar i sin bilstol efter att vi kommit hem från min pappa. Men pyjamas åkte på och hon fick lite mat och sen somnade hon igen.
I måndags och igår tog vi på pyjamas plus ett bad igår, hon fick lite mat och vid halv tio gick jag upp och la henne i sin säng. Hon somnade båda kvällarna. Inatt har hon sovit halv tio till tjugo över tre och sen fyra till halv sju. Fantastiskt! Längsta hon sovit i sträck, 6 timmar.

Jag har börjat lägga henne på sidan i sängen, även om det inte är rekommenderat. Men hon sover så mycket bättre på sidan. Har varit lite orolig att hon ska rulla över till mage och PSD. Men jag har rullat ihop en filt och lagt framför henne som stöd och då känns det tryggt.

Nu sover hon igen. Sov en stund i soffan och nu sover hon i mitt knä. Jag skulle behöva göra lite annat, men det är ju så mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar