tisdag, juni 13, 2017

När det plötsligt fungerar.

När Lova efter många försök, flera kvällar, dock inte i rad, plötsligt bara förstår hur hon ska göra för att suga på en nappflaska. Det känns så himla bra!
Nu ska jag börja pumpa lite så hon inte behöver dricka ersättning bara för att det är i flaska.
Nu är det bara napp hon ska förstå också..

Annars är det dåligt med sömntider igen. Inatt var helt okej och hon sov i sin egen säng. Däremot kvällen innan slutade med att hon sov på mig.
Just försöker tänka "det blir bättre".

Idag har hon nästan inte sovit någonting alls på hela dagen och det resulterar i gnällig bebis mest hela eftermiddagen.

Imorse kaskadspydde hon, ner hela sig, babysittern och säker en meter över golvet.. Helt sjukt. Så jag har tvättat hela dagen. Har dessutom känts som att mina bröst är helt tomma och bara hänger där och att Lova aldrig blir mätt.

Hur som helst. Nu har hon somnat med tutten i munnen och kanske, kanske lyckas jag lägga ner henne i sin säng snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar