fredag, juni 30, 2017

Nu var det ett tag sen senaste inlägget. Vi har haft ganska så mycket för oss.

Idag är vi trötta, jag och Lova. I natt har hon inte sovit något vidare bra alls. Krånglade igår vid läggning. La henne vis 21 och sen vaknade hon flera gånger och grät innan hon kom till ro ordenligt vid 22-tiden. Sen vaknade hon redan halv 1 igen, sen vid 3 och sen vid halv 5 igen och då flyttade jag över henne till våran säng, eller rättare sagt på mig..
Hon har även blivit rätt så svår att trösta utan att hon får ha bröstet i munnen. Kan kännas så frustrerande att inte kunna lämna över henne till Emil.
Men jag intalar mig att det blir bättre! Det är förhoppningsvis bara en fas.

Tänkte prova att försöka komma ihåg D-dropparna på förmiddagen och inte ge på kvällen. Kanske spelar det in, det är något jag har hört.

Nu har Lova somnat igen i mitt knä. Jag tänkte äta lunch och har ett berg av tvätt att plocka in och ett hus att städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar