fredag, januari 05, 2007

Hemsedal

20.47

Håller på att packa lite halvhjärtat, det går inte vidare fort. Har fått lite hjärnsläpp å vet inte rikitgt vad jag ska ha med mig. Åker imorn natt eller på söndag morgon. det ska bli riktigt roligt och jag ska lära mig åka snowboard och jag har inskaffat mig en väldigt snygg hjälm.
Jag jobbar imorn å sådär, det blir förmodligen själv i ett par timmar också. Men jag har inte så mycket att göra. det ska nog gå bra.

Enda nackdelen med att åka till Norge är att jag inte kan prata med Emil på hela tiden, vilket är väldigt tråkigt. men jag kan i alla fall skicka sms. Fast det allra bästa vore om han hade följt med. men nu e det inte så.

1 kommentar:

  1. Anonym12:06

    Så ni åker till hemsedal ändå? Hahaha^^. Vad roligt, jag skrattar på mig. :) Ha det så fint babe!

    SvaraRadera