torsdag, januari 18, 2007

It's got to be a heaven, it's got to be a heaven, to save me from this hell.

18.19

Slutade tidigt idag så det känns som kvällen är jättelång. Jag vill ha en kort kväll med massa saker att pyssla med. Än har jag inte gjort så mycket. Kollat fram å tillbaka med tåg och om det funkar efter stormen och det funkar väl hyfsat men det blir massa jobbigt på vägen. Men så länge jag kommer fram så spelar det inte så stor roll. Det blir till att hålla tempot imorn på jobbet så jag kommer därifrån i tid å slipper springa som en blådåre till tåget.

Jag måste packa ikväll, men jag vet inte vad jag ska ta med mig, och jag orkar inte tänka efter heller. Sen måste jag duscha och göra mig iordning, det var nämligen ett bra tag sen jag kände mig snygg och fräsch. Sedan börjar de bli dags att städa mitt rum också, men det har jag ingen motivation till att göra ikväll, det får räcka med att plocka upp från golvet å så.

Jag önskar så mycket att jag hade kunnat få vara ledig en lång helg, en vanlig helg känns så lite, känns så kort, när jag ska åka iväg. Men de tär värt det, det är värt mer än något annat. Och nu saknar jag så extremt mycket, jag börjar få abstinens efter kroppskontakt och att slippa sova ensam.

Jag hatar när det låter som om folk inte bryr sig, sådär likgiltiga så man varken vet från eller till. Jag blir förvirrad.

Nu ska jag packa och börja göra iordning diverse olika saker.

1 kommentar:

  1. Anonym01:12

    Julia, min babylove, jag längtar efter dig! Typ nästa vecka, eller när du är ledig nästa gång, vill du ha en liten kväll med bara mig och laga lite mat&efterrätt och dricka lite vin och sådär mysa lite? Känns som det var alltför länge sen vi var bara vi en kväll. :)

    SvaraRadera