onsdag, januari 17, 2007

Just to be with you

18.30

det finns så mycket jag vill göra, helst allt på samma gång och jag vill lyckas och vara bra på allting med en gång. Men riktigt så funkar inte jag. Börjar oroa mig nu för mitt körkort, kämpar jag inte järnet nu å misslyckas så går mitt lämp ut å så måste jag väl göra om teoriprovet också. Det skulle kännas som ett riktigt nederlag.
Nu tjänar jag ju pengar så det är inte där det tar emot, det är att jag jobbar för mycket och så blir jag alltid nervös på körlektionerna å då misslyckas jag.

Sedan vill jag åka på semester utomlands i sommar, tillsammans med Emil och jag vill åka till Hultsfred/Roskilde och på en tripp med bil, helst min egen.
Jag vill flytta hemifrån, gärna tillsammans med Emil det också.

Ibland känns det som att livet rinner ifrån mig och jag bara jobbar och hinner inte med att göra något åt det heller. Men än så länge vägrar jag att kalla mig själv gammal, jag vill inte. Det finns så mycket jag ska hinna med innan jag ska bli ordentligt seriös. Massa otygg, träffa spännande männiksor och göra spännande saker, vidga mina vyer och så vidare.

Dags att dra iväg till gymmet nu för ett efterlängtat pass.

1 kommentar:

  1. Anonym20:57

    Hehe. Du är inte gammal förrän du fyller tjugo. Sen blir du uråldig. ;)

    SvaraRadera