tisdag, januari 30, 2007

This crazy fog surrounds me

19.09

Sedan jag skrev här sist så har jag hunnit med att vara magsjuk på lördagen å var tvungen att gå hem från jobbet. Eller det kanske inte var magsjuka, jag kanske bara var helt utmattad. För ibland är allt bara så himla jobbigt och tungt. Söndagen var inte värst bra, kunde inte arbeta rikitgt ordentligt. Tänkte på Emil hela dagen och hade ett extremt begät efter honom och jag funderade på att åka ner till honom bara för en natt. Så jag skickade sms å sa det å han undrade hur det skulle gå till. Slutade jobbet, kikade upp lite saker, åkte hemåt å insåg att jag skulle hinna och bestämde mig helt för att åka ner. Var hemma i drygt tio minuter, bara så att jag hann byta om och packa lite. Så in till stan och iväg med tåget mot kärleken.
Det hände inte så mycket speciellt, men jag hade det bra, bättre än på länge och det var skönt att ha honom att sova med igen. Åkte hem igår kväll och visst var det vemodigt, som vanligt, men på något vis så kände jag mig lite lättare till mods.
Nu i efterhand är jag så otroligt glad att jag åkte ner. Lite av min abstinens å min längtan har släppt å det känns inte lika jobbigt längre. Som att jag kan leva normalt igen ett tag. Å det är inte längre tre veckor tills vi ses, för vi skulle ju inte setts nu.

Jobbar typ hela den här veckan, men det känns inte så jobbigt. har ledig dag på torsdag och då gäller det banne mig att hålla tungan rätt i mun å koncentrera mig å inte stressa å allt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar