tisdag, januari 16, 2007

Tisdag

12.57

Har min lediga dag den här veckan, plus helgen också. Det är skönt och jag gör i princip ingenting, ska iväg på körlektion och sen träffa Mia. Hon flyttar snart, jag är glad för hennes skull, men det blir tomt.

Till helgen ska jag träffa Emil, men jag har egentligen ingen lust att åka ner, jag orkar bara inte. Men åker jag inte ner så får jag inte träffa honom heller. Det var nånting med en bil han skulle hämta. Och jag tycket att om han ska hämta den på söndagen så är det ingen mening me att jag kommer ner för han ska åka enda till Skåne då. och han har inte tid at köra mig till tåget då. Jag sa att det känns meningslöst at komma då, om jag åker ner på fredagen å åker hem på lördagen. Nu känner jag mig bara jätte dum för att jag sa så. Jag vill ju inget hellre än att träffa honom. Och nu saknar jag honom jätte mycket hela tiden. Jag förstår inte varför jag beter mig såhär ibland, jag är bara dum. Det är väl mina onda tankar som spökar, att ingen tycker om mig och han vill egentligen inte att jag ska komma ner. Men det vet jag ju att han vill att jag ska göra. Är lite arg på mig själv för det. Men å andra sidan kan jag inte hjälpa att jag tycker att der känns lite dumt, det blir ju en så kort helg och jag vill vara med honom länge. För att det dröjer så länge tills nästa gång vi ses igen.

Nu ska jag gå å fixa i ordning mig. Sen är det dags att åka in till stan, för dagens körlektion.

1 kommentar:

  1. Anonym17:24

    Tycker inte alls du är dum som känner så, klart du blir kinkig om ni bara kan ses en yttepyttehelg när ni får ses så sällan jue.

    SvaraRadera