söndag, maj 25, 2008

Bortblåst.

19.07

oj, jag satte mig framför datan och tyckte att jag hade massor att skriva och plötsligt så finns det ingenting i mitt huvud längre.

veckorna och den här veckan har gått väldigt fort, allt bara snurrar på och ibland känner jag att jag inte riktigt hinner med. trots att jag inte ens har gjort något i veckan. jag jobbade i måndags, var ledig i tisdags och sen vart jag tvungen att sjukskriva mig (jag kan inte gå runt å vara snäll hela tiden utan jag måste faktiskt bry mig om mig själv i första hand). efter jobbet förra helgen så var fingrarna helt såriga, torra och spruckna av alla eksem och det fanns inga handskar på jobbet. jag åkte ner till Emil på tisdag eftermiddag, för jag tyckte att jag lika gärna kunde vara där som att vara hemma själv varenda dag. jag var nere hos Emil till lördagmorgon och gjorde i princip ingenting alls i 3 dagar, gick promenader med hunden, satt ute i solen och läste och lagade mat tills Emil kom hem.
igår, lördag, så var det utgång med flickorna från jobbet. först lite förfest och skoj hos EmmaG och sen bar det av till staden, Bryggeriet först, men där blev vi inte särskilt långvariga, där skildes sällskapet åt och jag, EmmaW och Cilla for iväg till Sticky där det alltid händer något spännande/kul/underligt. åkte med sista bussen hem, när jag väl kom hem så tog jag e dusch och slängde alla kläder i tvätten, en extrem röklukt, och tvättade bort allt smink och all röklukt på mig själv. och så gick jag och la mig och somnade i princip med en gång efter jag ringt Emil och sagt att jag var hemma.
vaknade flera gånger imorse och dem flesta av gångerna var det helt otänkbart att gå upp ur sängen. när jag vaknade sista gången så mådde jag riktigt bra, klart att det kändes att jag hade varit ute kvällen innan. men jag mådde ändå bra, med tanke på att jag hade druckit en hel del. så idag har jag fått gjort lite, gått igenom några påsar jag har fått av mamma och slängt en del, gått igenom lite papper.

det börjar kännas på riktigt att jag faktiskt ska flytta på riktigt.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar