söndag, maj 11, 2008

Yes you can

19.53

helgen har varit helt strålande underbar. solen och värmen har gjortmig lycklig och ännu mera kär. här kommer en liten uppdatering av helgen, den är värd det.
fredag - jobb hela dagen. hämtade min syster, var å handlade, grillade, gjorde oss iordning, satt och förfestade på baksidan enda till runt 23 nån gång, så himla skönt hade vi det. åkte in till stan och gick på Hed Kandi. sen tog vi en promenad till Donkan, åt mat och pratade med lite folk. tog en taxi hem och var hemma ungefär halv 6. la oss i varsin säng och slocknade ganska så omgående. det var en riktigt lyckad kväll-natt-morgon.
lördag - vaknade sent. satt och slöade lite på baksidan, åt frukost. bestämde oss för att göra något, åkte in till stan, tog en glass och satt i en park och slöade, snackade lite om fredagskvällen. klockan hann bli nästan halv 9 innan jag kom hem igår och då var jag trött. åt lite mat, och sen så gick jag å la mig.
söndag - har varit på trädgårdsmässan på Liseberg med mamma idag. ätit lite lunch och gått runt i flera timmar, kikat på blommor och andra grejer. sen gick vi ner för Avenyn, åt en glass i solskenet och tittade på folk som gick förbi. var hemma vid halv sex nån gång. åt lite couscoussallad till middag och satt ute på baksidan å läste nån timma.

nu är jag trött och varm i hela kroppen. och det blir snart läggdax. innan dess så ska jag ringa Emil <3

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar